کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ

کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ پروسه‌های تبلیغاتی هستند که برای دستیابی به اهداف مارکتینگ شما طراحی می‌شوند. این اهداف شامل افزایش تعامل، تبدیل، ترافیک و سود هستند.

تماس با ما

از دیگر خدمات ارائه شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ توکان، می‌توان به طراحی و اجرای کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ اشاره کرد. متخصصان مارکتینگ ما با بررسی هر کسب‌وکار و با توجه به شاخص‌های کلیدی عملکرد، مخاطب هدف، برنامه‌های آینده، بودجه و... به طراحی این کمپین‌ها می‌پردازند. سپس برای اجرای آن‌ها با تکیه بر استراتژی تعیین شده در مرحله قبل و با توجه به مسائلی چون رسانه‌، پیام مورد نظر، هویت برند (شامل هویت بصری و هویت کلامی آن)، کلیدواژه‌ها و... برنامه‌ریزی می‌کنند. در حین اجرای کمپین و پس از اتمام اجرای آن نیز تحلیل نتایج و گزارش جزئی عملکرد هم تهیه شده و به صاحب کسب‌وکار ارائه داده می‌شود. اهداف این کمپین‌ها با توجه به اهداف هر کسب‌وکار تعیین می‌شوند. مثلا هدف برخی از آن‌ها افزایش آگاهی از برند و مطرح کردن آن است و هدف برخی دیگر جذب لید، افزایش ثبت‌نام در وب‌سایت و به طور کلی افزایش ترافیک وب‌سایت است. افزایش تعامل و افزایش میزان تبدیل مخاطب به مشتری نیز هدف برخی از کمپین‌ها هستند. اما مقصود کلی همه آن‌ها افزایش سودآوری کسب‌وکار است.

کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ

راه‌های مختلفی برای دستیابی به اهداف دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. یکی از بهترین این راه‌ها طراحی و اجرای کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ است. طراحی این کمپین‌ها با توجه به اهداف کسب‌وکار، شاخص‌های کلیدی عملکرد، مخاطب هدف، برنامه‌های آینده، بودجه و فاکتورهای دیگر انجام می‌شود. اجرای آن نیز طبق استراتژی مرحله قبل، برنامه‌ریزی‌ شده و مسائلی چون رسانه‌های مورد استفاده، پیام مورد نظر، هویت بصری، هویت کلامی، کلیدواژه‌ها و جزئیات دیگر تعیین می‌شوند. سپس کمپین مورد نظر اجرایی شده و نتایج آن نیز دائما توسط کارشناسان مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد. به طور کلی این کمپین‌ها برای افزایش آگاهی از برند و مطرح کردن آن‌ها در سطح گسترده، بسیار مفید هستند. اهداف این کمپین‌ها ممکن است افزایش تعامل با برند و کسب‌وکار باشد یا ممکن است افزایش میزان تبدیلِ مخاطب به مشتری را هدف درنظر گرفته باشند. همچنین افزایش ترافیک، جذب لید و افزایش ثبت نام در سایت نیز می‌تواند به عنوان هدف یک کمپین مطرح شود. همه این‌ها در نهایت به سودآوری فوق‌العاده منجر می‌شوند. هزینه اجرای این کمپین‌ها با توجه به اهداف مورد نظر، زمان لازم برای اجرای آن، هزینه‌های جانبی آن و... تعیین می‌شود.

سوالات متداول

طراح کمپین‌ دیجیتال مارکتینگ کیست؟

تیم طراحی کمپین‌ دیجیتال مارکتینگ متشکل از متخصص مارکتینگ، دیجیتال مارکتر، متخصص سئو، طراح گرافیکی و طراح محتوایی است.

چالش‌ها و بحران‌های احتمالی چگونه مدیریت می‌شوند؟

تیم متخصص هنگام طراحی کمپین و برنامه‌ریزی برای آن تلاش می‌کنند تا چالش‌ها، بحران‌ها و موانع احتمالی را در نظر بگیرند و برای آن‌ها راه چاره بیاندیشند.

نتیجه حاصل از این کمپین‌ها چگونه قابل بررسی است؟

داده‌های مختلف و گسترده که از طریق این کمپین‌ها به‌دست می‌آیند توسط تیم متخصص جمع‌آوری شده و سپس با ابزارهای مخصوص تحلیل می‌شوند. این تحلیل‌ها به شما ارائه می‌شوند و سپس با توجه به آن‌ها میزان موفقیت کمپین مشخص می‌شود. همچنین از این تحلیل‌ها برای برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت بودجه‌های آینده استفاده می‌شود.

سفر تا اوج با اولین گام آغاز می‌شود. از ما بپرسید که چگونه قرار است دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکارتان را متحول کنیم.

۶۴۰۶۳۱۳۲

کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ عبارتند از مجموعه فعالیت‌های سازمان‌یافته که برای دستیابی به اهداف مارکتینگ طراحی شده‌اند. این کمپین‌ها اصولا در طی یک مدت زمان کم، به سرعت گسترش پیدا می‌کنند و توجه عموم را به برند شما جلب می‌کنند.

تماس با ما